26 noiembrie 2009

Amsterdam



Am citit în seara asta pe 121.ro că "moda are culoarea vieții pe care o trăim". Și mi-am amintit de excursia la Amsterdam din 2002, o escală de un weekend cu peripeții. Mătușa soțului meu ne-a spus că nu e nevoie să rezervăm cameră, deoarece este un oraș plin de hoteluri și peste tot vedem "Zimmer Frei". Ei bine, noi nu am văzut această inscripție nicăieri in Amsterdam, hotelurile în care am intrat aveau tariful pe o noapte mult peste 200 E, și am fost suficient de norocoși ca o tânără angajată la un astfel de hotel de lux să ne îndrume către cel mai apropiat birou Thomas Cook. Care era pe punctul de a închide.
Guess what? Din toate weekend-urile posibile noi am nimerit fix în cel cu Gay Parade! Am dormit la capătul orașului, într-un hotel de chinezi, într-o cameră atât de mică încăt săream peste pat ca să intrăm în baie și al cărei geam nu se deschidea (în luna iulie!). Și ni s-a spus că suntem tare norocoși că am găsit-o!
Recompensa a fost parada însăși, pe care am urmărit-o cu sufletul la gură, o explozie de culoare și exuberanță, alergând de pe un pod pe altul, deoarece toată nebunia s-a desfășurat pe canalele orașului.
Poate de aceea și de atunci garderoba mea a devenit extrem de colorată, deși uneori simt nevoia să mă îmbrac doar în alb.
Fustă nouă, materialul este ca de jeans, cu dantelă de bumbac și broderie în culori pastel, potrivită pentru o ținută hippie, cu etichetă, măsura 40-42, preț 50 lei - vândută Cleo
Pulover torsade, bumbac, măsura M-L, preț 35 lei - vândut R.I.
Șapcă, 20 lei sau bonus la cumpărarea ținutei - dată bonus



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu