17 noiembrie 2009

Mașina din dulap

Ieri am ieșit din nou cu Smart-ul pe șosea. A stat în fața casei mai bine de două săptămâni, descuiat și trist, dar cu speranța în suflet. Asta fiindcă am pierdut cheia, dar nu m-am agitat să fac alta, deoarece mai aveam una, dar fără baterii.
În weekend însă, soacra mea a venit la noi, ca de obicei, și ne-a ajutat cu copiii, cu casa, cu toate cele. Și, surpriză!, aranjându-și lucrușoarele în dulap, pe raftul cel mai de sus a găsit disperata cheie de la Smart, care doar că n-avea gură, că ar fi strigat. La întrebarea logică: "Ce căuta cheia în șifonier?" nu am avut și nu am răspuns.
Probabil este și va rămâne o enigmă, dar soacră-mea, care și-a găsit portofelul în frigider, mă înțelege...




În dulap am găsit o ținută dulce, care m-a inspirat să o fotografiez. Promit că de joi voi posta poze mai frumoase, acum le fac singură și nu ies chiar cum mi-aș dori.
Fustă albă Orsay, din batist cu benzi de satin la volane, măsura S, 30 lei. Rezervată M.S.
Body din dantelă de bumbac, dublat cu un maiou de bumbac, S (pe eticheta scrie XS), 30 lei. Rezervat M.S.
Șapcă tricotată, cu cozoroc, 20 lei
Șal din mohair, foarte fin tricotat, pătrat, 30 lei - rezervat Reli
Cureaua și colierul sunt bine-mersi :).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu