1 noiembrie 2009

Dantela si catifea

M-am întâlnit acum două zile cu o frumoasă tânară care, în încheierea conversației, mi-a spus că îi plac dantela și catifeaua. Dat fiind că acestea se numără și printre preferințele mele, am scotocit prin mansardă după obiecte uitate și am găsit o superbă rochie de dantelă de culoare winter white și o hăinuță de blăniță artificială în ton cu rochia și cu sezonul. Rochia a fost vedeta unui revelion acum mulți ani, blănița mi-a dat-o socrella tot pe-atunci, după ce născusem primul copil. Am mai descoperit în cutia cu pricina o mulțime de lucruri frumoase, pe care nu le-am mai îmbrăcat de ani de zile, unele și-au găsit rapid locul în șifonier, altele vor aștepta să le vină rândul la pozat.






A fost cam greu să încap în rochie, măsura este 38-40 (UK12), nu am închis-o la spate, dar chiar și așa, mi se pare că arată fantastic. Blănița este franțuzească, mâneci 3/4, absolut impecabilă, soacră-mea a primit-o cadou de la sora ei stabilită în Germania, măsura este un M.
Rochie: 80 lei
Haină blaniță artificială: 120 lei - vândută Alice
Botine Mango, toc cui, cu vârf ascuțit, dar foarte comode, piele de culoare crem, măsura 37: 80 lei - rezervate Monica
Bascheți Original Marines, albi, măsura 35 (se pot purta la 36, cât port eu): 50 lei - rezervați Tania

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu