1 decembrie 2009

I Used To Be A Salsa Dancer


Cine-ar fi crezut? Am fost la Barcelona în weekend și sâmbătă noaptea am nimerit într-un club de salsa. Un șir lung de coincidențe fericite, începând cu vremea superbă și terminând cu compania foarte plăcută a prietenilor prietenei mele stabilite acolo, m-au făcut să ajung într-un club de salsa cu atmosferă de Mamaia '88. Deși avionul de dimineață se vedea deja în zare, nu am putut părăsi ringul de dans pâna la respectabila oră de 4 dimineața.
În onoarea acestei vizite postez rochia de mai jos, Zara, din mătase naturală dublată, măsura 38. Nu am îmbrăcat-o niciodată, nu am fost niciodată destul de slabă, destul de fermă, destul de curajoasă. Și nici nu m-am numit vreodată Wilma Flinstone. Pentru un Revelion sexy și fericit.
Preț: 100 lei - rezervata RR

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu