24 noiembrie 2009

Party time




Acum trei ani, la petrecerea companiei, m-am plictisit teribil. Nu știam ca va fi ultima la care voi participa în calitate de angajat, toamna următoare am renunțat la multinațională și am luat-o pe cont propriu (o alegere deosebit de inspirată, la momentul potrivit). Am fost îmbrăcată în rochia maro cu auriu din poză, pe cea albă cu argintiu am achiziționat-o simultan, într-un acces de zel, dar nu am îmbrăcat-o niciodată.
Avantajele acestor rochii sunt destul de evidente: bust excelent pus în valoare, șolduri, burtică și aripioare bine mascate de fusta drapată, pe sub care se mai află o fustă dreaptă. Eu am preferat combinația de rochie + colanți + cizme, dar merg la fel de bine și cu un dres opac și pantof cu toc.
Se termină deasupra genunchiului cam cu două palme, materialul este o combinație de bumbac cu elastan, măsura 38-40, preț 48 lei bucata. Rochia albă rezervată A.B.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu