15 noiembrie 2009

Costa del Sol





Săptămâna trecută am fost în vacanță în sudul Spaniei. Malaga, Sevilla, Cordoba, Granada. Densă, relaxantă, văratică. Am văzut cele mai de preț moșteniri maure și creștine din Andaluzia: Alhambra, Mezquita, Alcazar.
Dar cel mai aproape de sufletul meu a fost Marea Mediterană, plajele superbe de pe Costa del Sol, stațiunea Puerto Banus, șoseaua de coastă la înălțime, de unde puteai coborî pe plaje pustii...
Acolo este cel mai albastru cer pe care l-am văzut vreodată, și este locul unde voi reveni, cu siguranță, poate chiar anul viitor...
Cu multă melancolie în suflet, iată câteva poze de acolo... a trebuit să-mi cumpăr câteva haine de vară, deoarece noi am plecat cu îmbrăcăminte de toamnă românească :). Ne-au fost de folos în munți, dar in sudul Andaluziei, nu prea. În Ronda am fost la înălțime, la propriu și la figurat, echipată cu pardesiul Noa Noa verde-albăstrui achiziționat de la Roxana (http://calypsosshop-francoise.blogspot.com/).

3 comentarii:

  1. Prima fotografie este superba - cerul si plaja arata incredibil...la fel si tu. Aaaa, deci tu ai cumparat pardesiul acelea superb - eu l-am vazut prea tarziu din pacate - era deja rezervat!:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Aha...si mie mi-a palcut pardesiul , uite misterul :)
    Foarte reusite fotografii!

    RăspundețiȘtergere
  3. :) Multumesc, pozele sunt in mare cantitate, aproximativ 1200, dar cu un cer ca acela si peisaje... nu te poti abtine.
    Erau doua pardesie acolo, eu l-am ales pe acesta deoarece am muuuulte haine verzi si albastre, si nu-mi pare rau deloc.

    RăspundețiȘtergere