7 decembrie 2009

Moșii cei răi

Am avut plângeri azi, cum că povestea de seară n-a fost scrisă... ei bine, povestea a sosit.
Doar ce-am băgat-o pe "Fashionista" în pat, dornică să plec și eu în patul meu, când se-aude: mami, mi-e sete. Vine mami cu apița...
Ne băgam din nou în pat, iar: mami, nu m-am spălat pe dinți. Hai la baie, la spălat pe dinți.
Iar în pat, iar se-aude: mami, n-am făcut pipi.
Eu: dacă te mai scoli te vede Moș Nicolae și-i spune lui Moș Crăciun să nu-ți mai aducă nimic, hai să faci pipi și la culcare cu tine.
Iar ne așezăm la culcare și se aude: mami, adu-mi niște apă, că dacă mă scol eu să-mi iau, mă vede Moș Nicolae și mă spune lui Moș Crăciun...

Bluză roșie (are și maiou roșu pe dedesubt), cu elastic jos, jabouri multiple pe piept, 40 lei, măsura M - livrată Cleo

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu