5 decembrie 2009

Aritmetică

Am fost în ultimele două zile la un workshop de dezvoltare personală ținut de o doamnă de 68 de ani, canadiancă, pe numele ei Lise Bourbeau. Ne-a spus, printre altele, că a început să dezvolte metoda ei "Ascultă-ți corpul" acum 28 de ani. Am făcut o mică socoteală și am ajuns la concluzia că a pus bazele afacerii ei când avea 40 de ani și 3 copii. Asemănările se opresc aici, dar ce curaj mi-a dat și ce inspirație! Asemenea doresc la toată lumea!



Ținuta de azi este sobră, dar jucaușă, cu o fusta neagră trapez "Colors of The World", din catifea reiată, măsura 36, cu o broderie argintie pe buzunarele din spate, sacou gri din același material, cu buzunare bufante, guler dublu, cu o mică broderie floare pe un rever, măsura 38, plus un tricou gri Kenvelo, petrecut, din bumbac, cu paspoal alb și roz ce se încheie cu o fundă în stânga jos. Fusta 38 lei, sacou 40 lei - livrat Cleo, tricou 20 lei.

Un comentariu:

  1. Buna...dimensiuni la sacou:bust si talie si la fusta talie, sold , lungime si daca este captusita...Multumesc!
    Daca vreti sa imi scrieti un email :adutu_2007@yahoo.com
    eu am incercat sa va scriu un mail si nu am reusit...

    RăspundețiȘtergere