12 decembrie 2009

Forever Young

Am o prietenă bună care îmi repetă des că după 40 de ani, o să văd eu, oboseala te ajunge și începi să te resimți mai mult după viața de zi cu zi. Și asta în condițiile în care ea muncește într-o multinațională (toată lumea știe cât ți se cere acolo să muncești), are o familie de îngrijit, și are pe roți două business-uri, unul dintre ele început doar de 4-5 luni, dar foarte promițător. Și îmi spune seara că e obosită!
Ei bine, eu îmi repet că mă simt mai bine ca la 30 de ani, și este adevărat, spatele nu mă mai doare ca atunci (dar am făcut înot, reiki și shiatsu), copiii parcă îmi dau mai multă forță, numai cu kilogramele în plus mă cam lupt, dar nu foarte convingător... Mi-am propus, ca o rezoluție de sfârșit de an (că pe 1 ianuarie nu reușesc niciodată să fac această listă), să dau jos până în aprilie 5 kilograme. Nu e cine știe ce, dar cred că secretul este să nu ma îngraș prea mult în următoarele trei săptămâni. Deși, cu plăcintele de dovleac ale soacră-mii... yummy!



Pulovăr subțire, în dungi, măsura S: 30 lei
Vestă mițoasă de blăniță artificială, Bershka, nouă cu etichetă (arată ca o blană de oaie), M: 45 lei - livrata Iulia
Fustă neagră cu paspoal cu buline mici roz pal, măsura 40: 35 lei - livrata Cleo

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu