2 octombrie 2009

Zara Roma - vândut C.S.




Aici am aniversat 7 ani de casnicie și primii doi copii. N-am prea avut timp de bătut magazinele, Roma e foarte condensată, dar în același timp foarte mare, picioarele noastre au fost rupte in fiecare zi, iar cumpărături am facut putine (dar bune). La 29 de grade, italiencele cochete purtau cizme cu pantaloni strâmți si cămăși cu mâneci largi, iar eu le priveam uimită de stilul lor impecabil. Poza cu mine este de la Vatican, in cea mai obositoare zi din oraș. Tot ce am purtat in ziua aceea s-a pierdut, fiind in valiza pe care Air France a rătăcit-o in drum spre America. Îmi este incă dor de mărgelele din lemn de abanos luate dintr-o piață din Barcelona, sunt singurele pe care nu le-am putut înlocui.
Rochia in nuanțe de gri din mătase naturală am luat-o de la Zara, este un model retro, petrecută in față, lungă pană sub genunchi, mărimea 40 european, complet dublată. Decolteul are cusuta o capsă mică, o avea din magazin, probabil fabricantul s-a gândit din vreme ca nu e cazul să iasă vreun sân pe acolo. Preț: 80 LEI.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu