19 octombrie 2009

Nașa "mare"

Acum mai bine de un an am fost nașă de cununie la doi copii minunati. Ne-au cerut de nași cu mult timp înaintea nunții, ca să fim pregătiți, dar nu am putut prevedea că voi ramâne însărcinată cu cea de-a treia progenitură. Așa că la nuntă au avut o nașă insărcinată in luna a opta, cu băiat după două fete, și intr-o formă de petrecăreață de zile mari.
A fost foarte greu să imi aleg ținuta, și la fel de greu să îmi aleg încălțămintea în una din cele mai călduroase zile ale anului 2008. La cununia civilă am purtat o rochie de la Motivi, din mătase naturală, și o pereche de sandale comandate la Victoria's Secret. Sandalele sunt cele din poze, masura 36, satin gris-perle, piele si cristale, fără toc, dar în ciuda acestui fapt, foarte spectaculoase. Prețul este de 90 lei, a fost singura dată când le-am purtat, și îmi pare rău că nu au mai ieșit în lume, poate au noroc de-acum. - expediate Narcisa



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu