26 octombrie 2009

Brownie

Pe vremea când făceam vânzări, rochia asta avea un loc bun în garderoba mea (deși am îmbrăcat-o doar de două ori). De când m-am implicat în alte proiecte, ținutele îmi sunt mult mai relaxate, mai hippie, mai... amuzante.
Cred cu putere că ținuta pe care o alegi dimineața îți reflectă starea în care te afli, și dacă vrei să influențezi această stare, alegi o ținută în concordanță cu dorințele tale. Mă îmbrac în culori puternice cănd vreau să impresionez, în culori pastelate când vreau să cuceresc, în culori sobre când vreau să trec neobservată.



Rochie de stofă maro, are un fir auriu foarte discret trecut prin carouri și este ușor stretch. Are bordură de catifea la guler și la mâneci, nasturi îmbrăcați în catifea, cureaua este cumpărată de mine ulterior, original avea un cordon tot din catifea. Preț: 80 lei, măsura 40 (UK 12).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu