25 octombrie 2009

Vară indiană

Cu vremea superbă din acest weekend nu am avut deloc chef de altceva înafară de făcut poze și de distracție. Și acum îmi bate soarele în geam, am dormit o oră in plus, copiii sunt liniștiți - ce mai, o duminică perfectă. Mama soacră vine cu sfaturi de genul: "În viață, să plângi când nu te vede nimeni!" - adresate plângăcioasei mele fetițe de 8 ani - nu știu dacă vor avea vreun efect pe termen lung, dar momentan și-au atins scopul: în casă e liniște.
Cu așa o atmosferă, clar că și ținuta mea trebuia să fie luminoasă, o combinație solară de alb cu galben, fustă cu nasturi (nu se deschide până jos, ci doar primii trei nasturi) din tercot galben, se calcă ușor, partea de jos este curbă, tricou alb Pierre Cardin cu bordură galbenă la decolteu, mânecă și poale, plus un batic galben cu imprimeu albastru.
Le-am combinat de obicei cu pantofii galbeni decupați și cu o geantă de pânză, iar în zilele mai reci, cu o jachetă de in gros, în culoarea lămâii necoapte.





Fustă galbenă de tercot, măsura 40 (UK12), lei: 40
Tricou alb cu bordură galbenă, Pierre Cardin, măsura M-L, lei: 30
Batic galben cu alb și albastru, lei: 20 - expediat C.C.
Pantofi galbeni, decupați, fără toc, măsura 37, lei: 60
Geantă mare galben cu alb, pânză și piele ecologică, lei: 50
Jachetă in gros, galben-verzui, lei: 40

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu