28 septembrie 2009

Rochia din Herastrau



Sa fie foarte clar: nu sunt genul care isi pierde vremea pe malul lacului Herastrau, la carciumi de fitze. Dar acum cativa ani am fost cu sotul meu, imbracata in exact aceasta rochie neagra cu flori foarte mici grena si albe, incaltata cu sandalele cu talpa ortopedica si cu cardiganul rosu pe deasupra, exact in perioada aceasta a anului. Pot sa spun ca a fost "one day to remember", vantul de toamna timpurie prin par, frunzele care incepusera sa cada din copacii ingalbeniti, iubirea din aer... un pahar de Amaretto di Saronno si o companie mai mult decat placuta. Am pus-o in exact combinatia din seara aceea, deoarece imi face placere sa-mi amintesc cum m-am simtit.
Rochia este din poliester, dublata, si are o mare calitate (in afara de faptul ca este sexy): nu este sifonabila. Masura este 38 dar, fiind croita pe bie, se mai intinde putin (mda, bine, nu suficient). Cardiganul este rosu inchis, ajurat, masura S/M, din bumbac.
Sandalele rosii de piele se leaga pe glezna, au talpa ortopedica si sunt masura 36.
Pret rochie: 40 lei
Pret cardigan rosu: 30 lei - vandut
Pret sandale: 30 lei - vandute

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu