20 septembrie 2009

Morgan de toi





Prietena mea, Violeta, imi spunea cand mergeam la cumparaturi iar eu eram cam nehotarata: "Poti trai fara asta?". Daca raspunsul era da, nu cumparam, daca raspunsul era nu, aveam o noua achizitie la activ.
Problema era ca intotdeauna au fost mai multe nu-uri decat da-uri, iar costumul Morgan din imagine este unul din seturile fara de care nu am putut trai multa vreme. Este compus din fusta cu cute mari, lunga pana la genunchi si sacou cambrat, nedublate, din stofa neagra cu imprimeu floral. Mansetele de la sacou se pot intoarce, sunt dublate cu satin negru. Masura este 38, potrivita si pentru 40, cat aveam eu la momentul achizitionarii. L-am purtat si direct peste sutien, sexy mother-fucker, sau cu o camasa uni, neagra sau colorata in culorile imprimeului: roz, galben, mov, verde.
Pret: 100 RON
Masuri: fusta 40, sacou 38
Material: stofa bumbac

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu