23 septembrie 2009

My favourite city


Multe prietene m-au incurajat in noua mea preocupare legata de blog si de haine. Unele si-au amintit cum era cand mergeau cu mine la cumparaturi, altele s-au amuzat de blog, sotul meu ma incurajeaza si ma lauda. Eu umblu prin cutii, valize si dulapuri, si nu ma pot opri sa nu imi amintesc locurile superbe pe unde le-am purtat. Le probez, uneori ma intristez, deoarece dimensiunile mele s-au schimbat de-a lungul ultimilor ani, alteori ma bucur cand gasesc ceva ce-mi place si-mi mai vine.
Rochia de stofa fara bretele, asimetrica, o combinatie splendida de maro si roz prafuit, stofa si satin, cu o curea burgundy prinsa intr-o gaica de piele in lateral, merge purtata direct pe piele sau peste un tricou sau camasa. Este in intregime dublata, foarte fin lucrata, cu o serie de nasturei la decolteu si alta la poale. Are fermoar pe o parte, si pune in valoare splendid silueta. Masura este 40, margelele si floarea nu sunt de vanzare.
Am cumparat-o de la Londra, my favourite city, dintr-un charity shop. Iata un prilej sa mai visez un pic...
Pret: 50 lei
Expediat Narcisa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu