18 septembrie 2009

Silk and green - Vandut Raluca


Rochia verde si albastra cu bordura si mansete de matase este una din primele mele rochii SH. Este custom-made, foarte lunga, se potriveste unei masuri L (40-42), e potrivita de toamna, desi este foarte vaporoasa. Este dublata in intregime cu satin de matase. Cand o imbrac am impresia ca apartin altor vremuri, ma simt si sexy si cuminte, ca o doamna cu voaleta (dar fara voaleta). :)
Pret: 50 lei

Un comentariu:

  1. Buna draga mea,
    Doresc sa te informez ca sunt la birou si am destule de rezolvat insa de cnd am dat peste blogul tau ma tot uit si nu mai termin. Si asta numa din cauza ta :)). Deci stiu ca sunt un miliard de haine insa nu trebuie sa te superi pe mine cnd iti spun ca imi place la nebunie decorul....mobila, draperia, parchetul poza.....exact stilul meu! Daca asa e la tine acasa te felicit pentru alegere! teeeee puuuuppppppp!!!!!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere