21 ianuarie 2010

Manage Your Expectations

Sau la pomul lăudat să nu te duci cu sacul.
Am fost plecați în weekend la Londra, să vedem un spectacol: Cirque du Soleil - Varekai.
Frumoasă Londra, mai ales că mi-era tare dor de ea...
Dar, deoarece la Vegas am văzut spectacolul Cirque du Soleil - KA, de la MGM Grand, mă așteptam să văd ceva cel puțin la fel de grandios. Am văzut însă un spectacol superb de circ, cu niște costume absolut fantastice, cu o muzică de vis, cu câteva găselnițe interesante, dar destul de departe de ceea ce credeam eu că va fi. Cred că, cu un cost al biletelor similar cu cel de la Londra, Brândușa Novac ar face la Circul de Stat un spectacol cel puțin la fel de bun. Am fost de câteva ori la circ în București în ultimii ani, iar ultimele dăți am fost foarte plăcut surprinsă.





Rochie romantică Next cu imprimeu paisley, neagră cu modelul oranj și mov, măsura 12 UK (40 EUR), lungă până în pământ, cu decolteu în formă de lacrimă la spate (poate fi purtată cu sutien, dar cu o cupă mai mică de C). Material: fața satin (acetat), dublura polyester. Preț 60 lei. Expediată AA

Un comentariu: